V noci v Praze


Ze včerejší akce byla nejlepší cesta noční Prahou přes Mánesův most k Rudolfinu, kde jsem si zavolala taxi. Znova jsem si potvrdila, že je strašně fajn vidět se s kolegy, herci a režiséry z bývalých projektů, ale není nad to si spolu sednout do hospody. Tady bylo moc kamer a foťáků, ne, nefotila jsem se opět s nikým, a doufám, že ani nikdo nevyfotil mě. Odešla jsem brzy, hned po první vypité sodovce.

Teď jdu dopřipravit spoustu věcí pro Stelu, pro psa a tak, pak si něco málo zabalím a ráno v sedm odjezd na letiště. Už druhý rok nemusím barvit vejce a jsem za to moc ráda.
Hezký Velikonoce!


2 komentáře:

  1. Šťastnou cestu Lucie. Těším se na jarní příspěvky z Milána. Stele brzké uzdravení !

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, užijte si to! Krásné svátky Vám přeje Magda.

    OdpovědětVymazat