Radost

Dnes jsem úplnou náhodou objevila ve spamech NĚKOLIK STOVEK vašich komentářů - od loňského podzimu po dnešní den. Ty poslední za dva měsíce jsem publikovala, zbytek ne, omlouvám se, ale jsou mezi nimi skutečné spamy a není v mých silách je jeden po druhém vybírat. Vůbec by mě nenapadlo, že se tohle může stát, do spamů chodím jenom tehdy, když hledám konkrétní mail, který mi měl přijít a nepřišel.
Mockrát děkuju za všechny vaše zprávy, kdybych zapomněla odpovědět na nějaký dotaz, nebojte se, a pište směle na můj mail lucie.smich@seznam.cz a připomeňte se mi!
Už jsem si myslela, že vám lezu na nervy, a proto komentujete jen málo.
Mám radost velikou!!!






Dnes mě čeká společenská akce, kde je nařízený dresscode.
Takže ty kalhoty, co vypadají, že jsou na spaní, jsou moje nové společenské. A ty boty, co vám tak připomínají pánské, jsou moje nové oxfordky, které si vezmu k těm kalhotám. Vršek ještě nevím a kabelka mi dnes přijde poštou.
Ha!
Razím heslo, že nejdůležitější je cítit se pohodlně a spokojeně, takže se snažím vyhledávat to, v čem se cítím jako já.

Stela má mononukleózu, takže musí ležet, odpočívat a držet dietu. 
Trochu to trvalo, než jsme se k tý dg. dopracovali, ale teď už aspoň víme, co jí je. Byla jsem už z toho tak vynervovaná, že když jsem jí nesla tabletku antibiotik, tak místo, abych jí ji dala, snědla jsem ji a zapila sama.
Pak mám mít doma nějakou autoritu!
Do Milána nakonec odletíme sami s I., je mi Stely líto, ale za její nemoc nemůžeme nikdo a nechceme letenky a ubytování nechat propadnout. Myslím, že v jejím věku už můžeme být aspoň trochu krkavčí a sobečtí. Opečovávání jsme jí ale samozřejmě zajistili.



15 komentářů:

  1. Kalhoty i boty skvělé-schvaluji:) Je mi Stely líto, přeju brzké uzdravení, dcera kamarádky taky měla..je to nepříjemné, ale při léčení bude jako rybička.....ale dovolila jsem si nahlas zasmát vaší "popletenosti":)) díky, zpříjemnila jste mi den. Pavla Kroměříž

    OdpovědětVymazat
  2. A není náhodou Stela nakažlivá? Když měla starší holka ve škole mononukleozu tak jsme všichni rodiče o tom dostali upozornění, že se to kvůli hygieně musí hlásit, že je infekční a vy jste s ní přišli do styku :-( Andrea T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, není. A když byla, tak jsme to netušili, protože ji léčili na angínu. Teď je po dvojích atb už neinfekční. Hrozbou je jen sama pro sebe.

      Vymazat
    2. Měli jsme skvělého doktora, spoustu zkušeností měl za sebou, jakmile synovi antibiotika do 3 dnů nezabrali, rovnou nás poslal s podezřením na mononukleózu

      Vymazat
  3. Taky si myslím, že pohodlí/dobrý pocit je nejlepší:) Užijte si v Miláně, Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Mě pořád nepřestane udivovat, jak fungují praktičtí doktoři. Naposledy dítko asi angínu, tak pěkně širokospektrální atb., až ve druhém kole CRP a výtěr z krku, aby se určilo, která atb. zaberou nejlépe. "No a kdyby to nepomohlo, tak to už bychom vzali krev". Jako, kdybych tam chodila pořád s něčím otravovat, ale přijdeme po dvou letech, tak proč se to neudělá hned? Stele přeji brzké uzdravení a vám krásnou dovolenou v Miláně! Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den paní Lucie,jste vážně boží. Přeji hezký výlet a Stele rychlé uzdravení.Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Lucie,
    moje dcera měla mononukleózu v podobném věku. Byla divná, ale hodně a jinak divná. Unavená tak, že ani nemohla spát. Až jsem ji podezírala, není-li na drogách. Přes dětskou lékařku byla rychle odeslaná na vyšetření do FN. A tam, jakmile jsem se zmínila, že má první známost, měli hned jasno. Prý "nemoc z líbání".
    Přeju rychlé zlepšení!

    OdpovědětVymazat
  7. já se furt divila, že by moje komenty byly tak hrozné, že je nepublikujete....
    mononukleoza je opravdu nemoc z libani, nejblizsi by to aspon meli vedet, aby az budou mít "anginu" mohly mudrovi říci, že kamarádka, přítelkyně má mononukleozu. jinak mě ji za komančů taky nezjistili, taky jsem měla 14 dní anginu a pak se zjistilo že mononukleozu. Je to furt stejné.musíte ji uhlídat aby min rok nepila alkohol

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si říkala, že jsem už taková čarodějnice, že mě nelze publikovat, ale ráda Vás čtu! Stella to aspoň má za sebou..myslím mnonukleosu!

    OdpovědětVymazat
  9. nemuzete bejt nekdy taky elegantni? /jako vase spoluzacky/
    kdyz ja nejsem ten typ...
    :))))
    nohavice su krasne, presne moj styl...na leto budu super k teniskam!
    andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Jeje Luci. Adam taky pred rokem mel mononukleozu a lecilo se to podobne jako Stela, nez na to prisli. Krk ho bolel desive a unava velika, ze i lezel plus vysoky horečky. Kloktal Draci krvi a krk polevil. Drzte se. ..... a Milano si uzijte. Moc to tam mam rada a rozhodne vylezte na strechu katedraly, je uchvatna. Brzke uzdraveni Stele.

    OdpovědětVymazat
  11. Ježiš, já se pobavila, když jsem četla, jak jste spolkla ty ATB. No mazec! Já Vás, Lucie, žeru! Zdraví Peťula

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem mela jako nemoc z libani :-) Po dvou ATB me poslali na ORL a pan dr. pomalu ode dveri - taxi jdete sbalit backurky a pyzamko a sup do nemocnice. Byla jsem tam tyden. Dieta super na hubnuti. S libacem jsem 11 let. Vzali jsme se a mame synka. Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. jestli je to s těmi ATB pravda ! bože, já se směju ...

    OdpovědětVymazat