Moje nová láska

Tradiční Ledové kaštany nemám ráda.
Ale ty s marcipánem!!!
Nikdy jsem neměla objevit!



11 komentářů:

  1. Ha! Ty klasický červený taky nemám ráda, ale marcipán miluju. To musím okoštovat!

    OdpovědětVymazat
  2. No ty musí být vynikající, marcipán taky mohu!A neznám tyhle nové kaštany.

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem celý den v obchodech hledala nějaké cukroví s marcipánem. Nikde nic. Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to dekuji za osvetu, netusila jsem, ze jsou. Klasicke snim, ale nemusim je, marcipan zni o dost lepe. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak já Vám rozumím :-) Markéta

    OdpovědětVymazat
  6. Já milovala ty s vlašskými ořechy. Dělali je snad jeden jediný rok.

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně za tyhle příspěvky Vás miluju:-)Mám to stejně, nesnáším kaštany, ale ty s marcipánem miluju, už jsem to i někomu nedávno říkala, no a pak to objevím u Vás na blogu, jen tak:-)Všechny příspěvky jsou prostě jen tak, ale jsou TAK trefné...:-):-):-)A mám je tak ráda:-)Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Já naopak zase miluju ty klasický. Když jsou v lednici, tak těžko odolávám :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem je tuhle objevila a je to taková moje guilty pleasure :)

    OdpovědětVymazat
  10. mne sa tak páči, že aj k tejto malej čokoládke sa chce toľko žienok vyjadriť...:)))
    andrea

    OdpovědětVymazat