Pro dlouhé zimní večery

Sněží.
I u nás ve 300 metrech n.m.
Je to hezké (dívat se na to z okna).

Žiju politikou.
Nicméně nediskutuju na žádných serverech. Jen tak sama pro sebe si žiju. Kulisa je ČT24. Bezvadně se mi u toho píše.

Včera dokument Víta Janečka o drancování českého zemědělství. V hlavní roli Babiš. Režisér byl za tento film odejit z FAMU, kde učil. Když jsme to včera s I. zhlédli (jo, vážně se spisovně píše z-), nemohli jsme pak skoro mluvit. Tenhle film vám ukáže, jak si před očima rozprodáváme Česko. Některé souvislosti mi předtím vůbec nedošly. Kdyby bývala uspěla menšinová vláda ANO, už by si nás řídila jako Babišův majetek. A jestli uspěje Zeman, tak nás prodá do Kosteleckejch uzenin ještě se slevou.
 
Můžete zhlédnout zde:
 
A ještě jeden dokument (ta Dvojka je teď vážně výborná):
Film o tom, že i hendikepovaní potřebují mít sexuální život. A co teď s tím, že jo. Přirozená věc je pro spoustu z nich nedostupná. Někdo si umí poradit, někdo ne. Úplně stejně jako v nehendikepovaném životě. Akorát složitější.
 
 
 

15 komentářů:

  1. Nápodobně. Až do půlnoci, než jsem šla spát, jsem oněměla. Sice už o všem člověk tak nějak slyšel, ale takhle pohromadě shrnuté, to si člověk uvědomil rozsah a hnus Babišova přístupu. A tolik hlasů dostal. Ach jo. Tak si držme palce, ať alespoň ten Miloš už zmizí!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, zhlédla jsem dodatečně. Mě na tom obsahu už asi nic nepřekvapilo. Kdo to trochu sleduje, minimálně tuší... Co jsem ale nevěděla, že režisér byl odejit z FAMU. Tak jak bylo Ag. umožněno se na začátku vyjádřit, tak tato informace měla zaznít na konci. Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den,
    dokument jsem sice zatím neviděla, ale určitě co nejdříve zkouknu, děkuji za inspiraci... nicméně nám tady na Jižní Moravě se to děje opravdu přímo před očima v současné době a lidé okolo jsou snad slepí... bohužel, většina se raději podívá na něco slaboduchého na jiných programech, než na dokument na dvojce... v tom je ten zásadní problém... a to jako učitelka bych měla být ráda, že mi někdo slibuje skoro padesát tisíc měsíčně, ne? ... :D :D :D (snad to vyznělo tak, jak jsem zamýšlela...)
    Mějte pěkný leden a na jeho konci ať máme co slavit! ☺
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dokument som zatiaľ nevidela, ale práve čítam Kmentovu reportážnu knihu Boss Babiš. Odporúčam a držím všetkých desať slovenských prstov Zemanovi, aby si po druhom kole šiel naplno užívať Vysočinu.

    OdpovědětVymazat
  5. V poslednej dobe tiež frčím na ČT dvojke. Ten včerajší dokument mi vyrazil dych. A že vraj, kupujte si slovenské (české) výrobky. Hm, ktoré sú to? O chvíľu idem na Manželské etudy. Tie ma zaujímajú o to viac, že sú to ľudia mojej vekovej kategórie.
    Pekný televízny večer prajem!

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle jsem snad ani neměla vidět. Tenhle dokument měli dávat před volbama, aby všichni, co ho volili, viděli, co je zač. Ani já sama neměla ani ponětí, kde má Babiš svoje dlouhé prsty. PROBUĎ SE, NÁRODE ČESKÝ!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Luci, jsem na tom podobne jako ty. CT24 jede od rana a kolikrat se nestacim divit, co AB a spol vypusti z pusy. Ta arogance a lzi....tim spis nechapu, ze ma takovou podporu.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá zlatá, jste asi opravdu z města... zemědělství už zdecimovali ti před Babišem... Dokument jsem neviděla, ale vytáčí mě zjednodušené vidění a hodnocení. Můj muž pracuje léta jako zvěrolékař "na obvodu", moji rodiče i prarodiče pracovali v zemědělství, já sama jsem v "tom" vyrostla. A o médiích si snad všichni už myslíme svoje. Všichni vám, Lucie, přizvukují, tak zase něco z jiného břehu. Jinak mám váš blog ráda, kulturní tipy beru, ale v politice s vámi zásadně nesouhlasím... Ale to je demokracie. Nikdy jsem nic takového nepsala, ale teď nelze mlčet. Sorry jako...Hana K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nemlčte! Jinak: bydlím na vesnici, doslova mezi poli, pokud jste viděla nějaké fotky z mých procházek se psem - samá pole. Dřív se tu pěstovalo obilí, kukuřice atd., teď ob rok řepka, ačkoli je doporučeno ji pěstovat jen jednou za 7 let. Bydlela jsem i v echt vesnici, 50 lidí stálí obyvatelé. Bývalí zemědělci, teď doma na podpoře (radši). Můj děda byl hajnej na Šumavě, vždycky bydleli na samotě. Nejsem tak moc městská :) Ale ten dokument je trochu o něčem jiným, koukněte, nezjednodušuju, naopak. Pokud bude dál vládnout Zeman, tak dovolí Babišovi, aby si nás koupil i s polema. Jinak přeju vše dobré!

      Vymazat
    2. Ja som nemusela čakať na to, aby som si prečítala Luciin názor, urobila som si ho sama pri pozeraní dokumentu. A čo-to som už o tom, ako fungujú jeho firmy vedela. Približne pred rokom som vybavovala odpredaj dedičstva, ktoré dovtedy obhospodarovalo družstvo. Toto družstvo patrí teraz Babišovi a pracuje mi tam veľmi blízka osoba. Takže viem od nej dosť, aby som s tým všetkým nesúhlasila. Máte pravdu, AB nie je prvý, ktorý likviduje poľnohospodárstvo, je len pokračovateľom, ale dôsledným. Ani len tých pár tisíc nemalo družstvo na vyplatenie pozemkov, čakali, kým im peniaze po troške pošle AF ústredie z Prahy. A keby tam nepracovala tá moja blízka osoba, možno by som ešte stále peniaze nemala.

      Vymazat
  9. K pláči. Bohužel se bojím, že český národ se jen tak neprobudí. Nestačím se divit, kolik mailů je mi teď přeposíláno z mého příbuzenstva důchodového věku na téma "ať žije Zeman" a "Drahoš je pedofil a úchyl". Hodně smutné zjištění. A z toho je mi do pláče ještě víc. :( Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Tak už jsme se podívali i s mužem. Říkala jsem ,že vám musím napsat, ale je to na delší diskusi... Víte, taky mi to připadá jen jednostranný pohled, např. tomu prvnímu člověku nemůžu věřit. Jak on přišel k tomu "jeho" majetku? Z bývalého zlikvidovaného JZD? Ten dokument také nebyl objektivní. Všechno lze překroutit. Ani jsem se nedodívala do konce. Nejvíce je mi líto toho, že i když jsem volila stranu, která ve volbách zvítězila, abych se málem styděla a bála to říci, aby mě ostatní opoziční křiklouni "neukamenovali". Ale teď jsem se musela ozvat. Jako vy jsem i já hodně sledovala ČT24. Na jednu stranu jsem znechucena tím, co se děje. Ale na druhou stranu se z toho neklátím. Vždyť oni se kluci nějak domluví i bez nás. Jinak ,Lucie, díky za tip na Lajnu. Dost dobré. A veselá mysl - půl zdraví... Hana K.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Lucko a Ivane, je to dost složité, dost pravdy, ale taky trochu směrované, mám jisté zkušenosti a AF - Lovochemie, ZS Vrdy, ZS Louny a taky s takovými zemědělci co sebrali dědovi ( a mně ) grunt, hajzli. Pro lidi je to složité, AB mluví a mele furt dokola, ale dnes dopoledne se v PS překonal.Blbý je, že je to produkt kmotrů s ČSSD a ODS ( a to i s těmi dotacemi - stejný ldi a stejný charaktery - nebo spíše bezcharaktery) Víte, čekal jsem, že se mladý naštvou a pomocí sociálních sítí se srotí na náměstích a vemou si to konečně do rukou ( a bylo by po Baších, Zemanech,Drahoších - no, zkrátka po nás : 60+)a vono prd. A co teď s tím ? Pokusím se zítra vyvolat v Ústí revoltu, ale obávám se, že tak akorát dostanu po hubě. No, nic, mějte se a smějte se, máte krásný děti vnouče. Ivan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivane, moc díky za komentář, neboj, mladý, který to vezmou do ruky, už se klubou, já nakonec volila Hilšera, ale nenazrál asi zatím jeho čas. Strašně se mi líbí, jak to vidíš a že fandíš mladejm, to se u 60+ fakt málo vidí! Ivan tě taky zdraví a ty zase pozdravuj Janu!!!! Těším se na viděnou!

      Vymazat