Neznáte?

 
 
Milé dámy,
chtěla jsem se vás zeptat, jestli náhodou někdo z vás nemá zkušenost s tímto internetovým obchodem www.buykud.com?
 
Je tam spousta věcí, které by se mi líbily, ale protože to není zrovna za pár eur, tak nemám úplně odvahu do toho jít.
Budu vděčná i za vaše jiné tipy, neb nabídka českých obchodů a webů není úplně to, co bych ráda nosila. Ale možná jen málo hledám.
 

9 komentářů:

  1. Na první pohled ty modely vypadají celkem dobře, ale když si je jedna prohlíží déle a s rozmyslem, pochopí, že takhle vypadají jen na drobných Asiatkách. R.K.

    OdpovědětVymazat
  2. V sobotu jsem se náhodou ocitla na přehlídce návrhářky I.Nedomové a jsem nadšená. Super materiály (len, bavlna), bezva střihy, mrkněte na web www.nedomova.cz. Ve skutečnosti vypadají její modely mnohem líp než na těch fotkách tam. Je sice z Brna, ale dělá přehlídky i v Praze. Myslím, že její styl by se Vám mohl líbit. I cenově je to přijatelné.
    Ať dobře vyberete:-)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Osobně zkušenost nemám, ale ohlasy na netu jsou znančně rozporuplné:

    https://www.trustpilot.com/review/www.buykud.com
    http://bududub.blogspot.cz/2016/10/mam-je.html
    https://www.complaintsboard.com/byurl/buykud.com.html

    I.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lucie,
    v létě jsem si v tomto obchodě koupila šaty, do týdne jsem je měla doma a vypadaly přesně jako na obrázku. Jsem s nimi moc spokojená. Trochu jsem se bála toho, jak bych zboží případně vracela, protože v balíku nebyla žádná adresa ani štítek dopravce kam případně zboží vrátit. Naštěstí šaty seděly skvěle, takže jsem to nemusela řešit. Je důležité se před objednávkou přesně změřit a pak vybrat velikost, toto mají u velikostí přesně popsané, balík přišel z Francie, takže tam asi má tento obchod nějaký sklad...a doporučuji Vám značku OSKA. Mají krásné věci...

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám, ale dnes jsem narazila na http://katerinakynclova.tumblr.com/tagged/postcard, ty pohlednice by se Vám Lucie mohly hodi k Vaší sbírce ozdob. V.

    OdpovědětVymazat
  6. Znám Petru Burianovou, která tam nakupuje a je spokojená blog: http://bududub.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Lucie, pro Vás jednoznačně polská značka OSKA, máme ji tu v Brně, ale určitě je i v Praze. Některé alternativnější střihy je lepší vyzkoušet a v Brně je personál opravdu skvělý a poradí i věci, na které by jeden neměl odvahu:-) And

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem na jejich webu koukala dřív,ale jak už tu bylo zmíněno, na Asiatkach super,na mé barokní postavě asi nic moc... Ivča

    OdpovědětVymazat
  9. Lucie, ja doporucuju anglicky asos.com, jednoznacne bezkonkurencni a velikosti vseho druhu..

    OdpovědětVymazat