Od podlahy

A to doslova.
Dnes na otočku v bytě s podlahářem. V kuchyni a chodbě bude kvalitní vinil. Chtěla jsem takový, který nebude předstírat, že je dřevo nebo dlažba. A dozvěděla jsem se, že každý vinyl něco imituje. To mě překvapilo. Podle vzorníku jsem si zatím nevybrala, půjdu se podívat do vzorkovny.
 
Před vchodem do bytu
 

  Mezi pokojem a předsíní.
Ten práh, který byl přikrytý linoleem, se pokusím zachránit. Obrousím, natřu bezbarvým lakem, aby zůstala ta pěkná flekatá žluto - něco patina.
Podlahář nevěřil.
 

 

7 komentářů:

  1. Já flekaté žluto - něco patině věřím!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné by bylo jednobarevné marmoleum z řady UNI a nebo stěrka od tvého muže.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja verím (môžeš nechať aj tú omietku spod kachličiek v kuchyni, alebo tam idete niečo dať, alebo len za varnú dosku?)!
    Neskúsiš na zem marmoleum?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám stolári, ktorí obkladali dom zvonka aj zvnútra, keď položili osb dosku, nezabudli povedať, že sa im osb u nás nepáči!

      Vymazat
  4. Milé dámy, všechny vaše nápady byly i mými, ale v rámci urychlení celého procesu (hlavně sehnání řemeslníků na konkrétní práce) jdeme tou jednodušší cestou. Ale i tak se snažím o maximální originalitu! Alenko, sama ze sebe bych tu omítku taky ráda nechala, ale půlka se jí bude ještě nahazovat, protože jsou v ní díry ... ještě uvidím :) Ale moc díky za všechny nápady!

    OdpovědětVymazat
  5. Sàn nhà 3D cực đỉnh 3D floors, luxury, personality, free consultation, reasonable pric

    OdpovědětVymazat