Co dělám v noci

Neumím usnout potichu, takže si na mobilu pořád něco pouštím. Teď jsem objevila starý rozhlasový hry - a to je zážitek. Takovej Komisař Maigret namluvenej panem Hrušínským ... nádherná ukolébavka. Jedna hra mi vydrží tak natřikrát, protože vždycky usnu a další večer si to pouštím od "usnutýho" místa dál.
Moc mě neberou audioknihy, těm jsem nepřišla na chuť, ale tohle je skvělé na představivost.
A to herectví, a aranže ... a všechno!
Tak se jdu zase ponořit do rozhlasových peřin a dobrou!
 
 
/zdroj obrázku Český rozhlas/


4 komentáře:

  1. Mẫu phòng ngủ cực chất Romantic bedroom for young couples, where emotions sublimated, create joy in life

    OdpovědětVymazat
  2. :-DDD, když u nás spí moje sestra, tak taky posloucháme Maigreta jako ukolébavku a zrovna na dnešek tu spala po několikáté a včera jsme hledaly kam až jsem si pamatovala případ tuláka, že bych to doposlechla...no a musím si to dát ještě jednu noc. Tak to jsme měly stejný program.

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsem si Tvůj příspěvek před spaním a jelikož si taky ráda něco pouštním na dobrou noc a na rozhlasových hrách a pohádkách jsem vyrostla, tak jsem dala na Tvé doporučení. Budu to mít rozhodně na víc nocí, vytáhla sem téměř okamžitě. Akorát jsem se v noci hodně budila útržky se mi prolínaly do snů, tak to byla trochu divočina. Ráno jsem zjistila důvod, plynule se mi pouštěly další a další hry než jsem to někdy nad ránem dokázala vypnout 😃 Tak dneska si to dám znovu od začátku, ale jen jeden díl. Když jsem něco podobnýho hledala, tak jsem našla Saturnina a Medvídka Pu, tak moc děkuju!

    OdpovědětVymazat