Od výjimečnosti k masovosti

 Vlevo stará obálka, vpravo nová ... aneb jasno na první pohled

Nahoře starý výtisk, dole nový.
Možná to nevypadá, protože ne každý si dá do obýváku obraz slona zadkem napřed, ale je to celý takový divně echt deutsch

Před dvěma roky jsem si objednala předplatné německého časopisu, který mě dost oslovil svými nezvyklými ex i in-teriéry. Během těch dvou let se ale úplně proměnil. Výjimečné bydlení nahradilo jiné, říkám mu občanské. Pro mě už inspirace nula.
Takže jsem si na rok předplatila úplně jiný časopis, z Anglie, je to střelba naprázdno, nikdy jsem ho neměla v ruce, jen se mi líbily ukázky.
Co se týče virtuální inspirace na internetu, je na mě až příliš virtuální.
Mám ráda něco v ruce, chci si to štosovat a vracet se k tomu.
Ani pinterestu jsem nepropadla, sem tam kouknu, ale minimálně.

Nedávno jsem si všimla, že na trhu bude nový měsíčník pro ženy, který se netají tím, že bude masový. Určitě to bude pecka, protože za 12,90 Kč má 100 stran. To znamená, jedna strana čtení skoro jen za desetník. Více ZDE.

Vzhůru do stáda!

6 komentářů:

  1. Z anotace: "...vysokonákladový časopis pro ženy s měsíční periodicitou..." :-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ovšem vynikající dvojsmysl!

      Vymazat
    2. Taky jsem se u toho zarazila a pobavila.

      Vymazat
    3. Můj známý navrhuje jako alternativu k casopisu Žena a život titul Muž a smrt. D.

      Vymazat
  2. Nemají časopis pro ženy,co baví spíš mužské časopisy?Asi jsem divná 😊

    OdpovědětVymazat