Byt, který nebude můj

Byla jsem se podívat nedaleko Kampy na minibyt 1+kk, o kterém jsem si myslela, že bych možná s pomocí hypotéky na něj stačila ... ale ne. Rekonstruuje se celý dům (a musím říct, že plány vypadají výborně, protože všechno, co jde, se repasuje - viz staré dveře atd.). Byly jsme tam se Stelou a zůstaly jsme u vytržení, protože je to echt stará Praha a vypadá to, že i po reko zůstane (repasovaně) zachovaná. Na prodej zbývají už jen dva malé byty, ty velké jsou dávno rozprodané (nejsem závidicí typ, ale jsou chvíle, kdy bych opravdu ráda našla poklad).
Po vysypání všech  (i hypotetických) prasátek mi chybí asi dva miliony. 
Kdybych psala soap opery v Americe, asi na to s přehledem mám :)
Ale čeští scenáristé v žádné mýdlové bublině nežijou.
Sbohem, stylová pracovno!



















10 komentářů:

  1. Krása... chápem vytrženie, dokonca sa mi natíska veľmi ,,industriálny,, nápad,už to nechať v tejto podobe, ,,priznať,, jeden elektrický drôt, plechová vaňa a pozametať, neušetrili by sa tie dva milióny takto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si právě myslela. Jenže ty to musíš koupit už zrekonstruované, i když můžeš do rekonstrukce svého bytu mluvit, ale cena je stanovena předem.

      Vymazat
  2. Bych to chtěla vidět hotový. Představuju si úžasné věci. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Dopriala by som vam ho (aj sebe:) ).

    OdpovědětVymazat
  4. Ach můj sen, prvorepubliková vilka, staré prosklené dveře, vitrážky, kliky, zákoutí atd., atd. ....... No nemám a mít nebudu, ale vám bych takovou pracovnu v krásném koutu Prahy přála. No tak snad někdy, držím pěsti.
    Mějte se krásně
    Hana B.

    OdpovědětVymazat
  5. Velká škoda! Moc by mě bavilo nakukovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer Lucie, ačkoliv byste prozradila, kolik hypoteticky máte milionů :)), nemohla byste uvést cenu? Taky chceme Kampu! Nikol

    OdpovědětVymazat
  7. Podobné bydlení mám také vysněné, ale zůstane opravdu jen u snění, bohužel :)
    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to mě mrzí, že to zase nevyšlo :( Určitě není zrovna dobré, když to zas a zase nevyjde, musí to být docela dost demotivující. V Praze jsem nějaké pěkné a i docela levné byty k pronájmu viděla tady, ale jestli jsem to správně pochopila, tak sháníš asi spíš něco už ke koupi s tou hypotékou.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky do budoucna plánujeme podobou rekonstrukci. ;-) Jen jsme nejdřív museli udělat konsolidace bez náhledu do registru. Ale už se nám blíží to, že všechno splatíme a tak se pustíme do dalšího projektu. Holt ty začátky jsou někdy trochu komplikovanější. :-) Ale jak vidíte, tak už po internetu hledáme inspiraci. Díky za ni! :-)

    OdpovědětVymazat