P.S.

Knihu jsem přečetla během nedělního dopoledne, kdy ostatní šli na slony. Možná pro někoho nepochopitelné – ale vidina volného dne s knížkou u bazénu má pro mě větší váhu než slon.

Dost se mi líbila, rychle a dobře četla. Od sloupků, které po šest let vycházely v Elle, jsem příliš nečekala, ale zaujaly mě moc. Ráda doporučuju. 
Navíc wu – wej je i moje cesta. 
Nekřečovat a žít to, co právě je.




7 komentářů:

  1. Luci, naprosto souhlasím! Musím napsat, že nejen, že se mi moc krásně četla,ale je i ozdobou mého nočního stolku. Krásné ilustrace a vazba..Aňa mě velmi potěšila! Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji dostala od Ježíška na CD, takže jsem nečetla, nýbrž poslouchala hlas A.G. Moc milé, o vánocích,v křesle s čajem a mandarinkami...
    Díky Lucie, že mohu s Vámi cestovat ....:-)
    Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Ana je dobra herecka, ale jeji sloupky jsem necetla, i kdyz me knizka uz od pohledu laka. Diky za tip. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Píšu si do seznamu "Musím si pořídit", ač mnohdy půjčuji knihy z knihovny. Tohle je ale záležitost, kterou bych ráda měla v knihovně mé, vlastní, nepůjčovací, osobní, plné pokladů.

    OdpovědětVymazat
  5. Jedu stále v nějakých studijních, naučných knihách, a když jedna blogerka knihomolka napsala, že kniha pěkná a i vizuálně, tak jsem si řekla, že je čas na změnu. Manžel se pobavil, že kdy chci najít čas na jen tak čtení. Ale šlo to velmi rychle. Taky se mi moc líbila.

    OdpovědětVymazat