Útulek

Dnes mám fotící den. Abychom mohli výhodněji přeúvěrovat naši hypotéku, musela jsem nafotit dům zvenku i zevnitř. Ještě záchod, napsala mi paní makléřka. Asi nám nevěří, že máme opravdu splachovací. Pak jsem taky fotila Kryštofa, protože si to vyžádali v jedné firmě, kam se hlásí. Ale to sem nesmím dát. No a pak Cherry - pro ty, kteří jste mi psali a volali, že z těch fotek houby vidíte. No jo, byl večer a tma, a my už tak unavení ...
 
Děkuju mockrát za vaše komentáře a přání, budeme se s Cherry snažit, aby nám bylo pospolu hezky. Její příběh je takový, že si ji někdo pořídil na štěňata, která porodila, ale nepovedlo se je prodat, takže většina skončila taky v útulku. Cherry byla týraná, vyhazovali ji z domu, ale ona se pokaždé vrátila ... od nás z Říčan se snad tam domů už nebude chtít vracet. Jsou jí asi dva a půl roku.
 
 
Vlevo klec Cherry, už prázdná ... v ostatních jsou kamarádi.
 
Chci se ještě vrátit k útulkům. Pokaždý tam mám slzy v očích. Když vidíte ty pejsky na holým betonu ... ach jo. Ale paní majitelka se hrozně snaží jim všemožně přilepšit. Naštěstí kromě sviňolidí, který týraj zvířata, pořád ještě existujou i lidi hodný a dobrý. Akorát se o nich moc neví, natož aby se o nich psalo.
Tady jsme v sobotu dopoledne zastihli dvě studentky dobrovolnice, které čistily kotce, a pak taky dobrovolný venčiče, třeba tatínka s dětmi, kterej místo do obchoďáku vezme svý potomky na procházku se třemi pejsky. 
Pomáhat se dá různě.
Můžete taky virtuálně adoptovat pejsky, kteří se už nikdy k nikomu domů nedostanou, protože jim někdo ublížil tak, že buď mají z lidí panickou hrůzu nebo naopak na ně útočí.
 
Kralupský útulek má taky jednu hodnou paní, která vyrábí bižuterii a výtěžek jde na pejsky. 
http://www.utulek-kralupy.estranky.cz/clanky/utulkovy-charitativni-obchudek.html

Nakoukněte a třeba pomozte. I když je mi jasný, že každej asi nějak pomáháme.
Příště už veseleji, slibuju!
 
 

7 komentářů:

  1. Dnes mám taky slzu v oku. Mám radost!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ale mají zateplený boudičky. A chodí hodně ven. Opravdu se tady hodně snaží o psy pečovat. Správně by útulky měly sloužit jen jako přechodná stanice. Ale ne každej má takový štěstí ...

      Vymazat
    2. Jo, jo, to já z toho pochopila, že se tam pejsci asi nemají špatně, ale člověku je z toho úzko, když vidí, jak každý ten pes doufá, že si pro něj někdo přijde. Přeju vám hodně hezkých společných chvil s vaší novou psí kamarádkou.

      Vymazat
  3. Stela je moc hezká. Marca

    OdpovědětVymazat
  4. Kéž by bylo více lidí uvědomělých,sviňolidé,to je výraz co vystihuje stručně a není třeba 1000 slov,Cherry vypadá jako lovecký pes,barvář,tak ať se jí a Vám pospolu daří být pohromadě.Já mám doma kočičky,celý život mně provází.Jsou lidé,co pomáhají,co jsou odpovědní,za sebe a druhé,pak ti,co takoví nejsou,proto je dobré,že jsou útulky a lidé,co cítí.A já jsem ráda,že takové potkávám.Mějte se moc pěkně a přeji veselé chvíle,to je nejlepší lék na smutek,který nás provází,když přijdeme o milovanou bytost,to mi říkal pan veterinář,že mám myslet,co krásného jsme prožily.Tak ať máte hodně radostí,po dlouhá léta,tak.Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Cherry má krásný až inteligentní ksicht:o) už ji vidím jak sedí s vámi u stolu a klape do klávesnice svůj příběh s názvem ...Jak jsem je hledala a našla :o)
    Útulek vypadá moc hezky,tím myslím, že se o něj starají šikovní lidé se srdcem na pravém místě. Já nárazově podporuji Dogpoint.
    Přeji vám s Cherry hodně veselých chvil a sobě přeji nové příspěvky na vašem blogu. Krásné dny :o)

    OdpovědětVymazat